Home » עידכונים » דיור מוגן בכפר סבא

דיור מוגן בכפר סבא

תושבי כפר סבא והסביבה המגיעים לגיל מבוגר עומדים בפני שורה של החלטות לא פשוטות. ההחלטה לגבי מקום המגורים היא ללא ספק אחת המשמעותיות, החשובות והמורכבות שבהן. הדגש הראשוני הוא מציאת מקום מגורים שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים ובעיקר ליכולות התפקוד של האדם המבוגר. אם הוא עצמאי לכל דבר ועניין, הרי שסבירות גבוהה שהוא יבחר להעביר את שנות חייו המאוחרות במוסד לדיור מוגן.

בכפר סבא פועלים כיום כמה מוסדות דיור מוגן (ראו רשימה מטה). ברמה הכללית, ההגדרה שלהם היא דומה. מדובר במוסדות המיועדים כאמור לבני גיל הזהב שרמת התפקוד שלהם גבוהה יחסית, כך שהם אינם זקוקים לטיפול סיעודי או צמוד מדי. מה שהם מחפשים ב"בית" החדש שלהם הוא סביבה נוחה ובטוחה למגורים, המשולבת בדרך כלל עם איכות חיים גבוהה: חדרים מרווחים המאובזרים בכך טוב, ארוחות עשירות המוגשות סביב השעון, שירותים הכרחיים הניתנים במידת הצורך, פעילויות שונות לשעות הפנאי ועוד. 

את הבחירה של דיור מוגן בכפר סבא רצוי לבצע לאחר שכבר מבינים פחות או יותר מהם הצרכים והדרישות מבחינת תנאי המגורים, השירותים, התשתיות וכן הלאה. חשוב לבקר בכמה מוסדות לדיור מוגן לצורך התרשמות וקבלת תמונה מדויקת יותר לגבי אופי המגורים. גם המחיר משחק כאן תפקיד, כאשר הפערים בין מוסדות הדיור המוגן השונים עשויים להיות גבוהים מאוד מהבחינה הזו.

שם הבית    כתובת
בית בכפר הדרים    בן יהודה 77 כפר סבא
בית בכפר כפר סבא    בן יהודה 71 כפר סבא
מגדלי הים התיכון כפר סבא    אנצ'ו סירני 58 כפר סבא
בית גיל פז     גבורות 1 א' כפר סבא
ורה סלומונס    נתיב האבות 1 כפר סבא

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715427

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר