Home » עידכונים » דיור מוגן בתל אביב

דיור מוגן בתל אביב

אנחנו עדים לעלייה משמעותית באיכות ובתוחלת החיים בשנים האחרונות, במיוחד בעולם המערבי. בתל אביב, כמו בערים אחרות במדינת ישראל, יש לכך השפעה אדירה על האוכלוסייה המבוגרת. הדרישה כיום היא למוסדות מגורים לגיל הזהב המציעים איכות חיים ברמה גבוהה, שמזכירה לעיתים בית מלון מפואר. מוסדות לדיור מוגן עשויים לספק זאת, כך שהדרך לנחלה בגיל הזהב מתחילה לא פעם בבחירה נכונה שלהם.

אבל איך בדיוק בוחרים מוסד דיור מוגן בתל אביב? על פניו, ההגדרה של מוסדות מהסוג הזה נראית דומה: מוסדות המיועדים לקשישים ברמת תפקוד גבוהה, שאינם נדרשים לקבלת טיפול סיעודי צמוד עקב כך.

תחת זאת, הם ישמחו למקום שיציע להם תנאי מגורים נוחים וגם בטוחים – אחרי הכול, גם קשישים ברמת תפקוד גבוהה מתקשים לעיתים להתנהל בבטחה כשהם מתגוררים בגפם. מוסדות הדיור המוגן מציעים תנאי מגורים גבוהה, שירותים שונים במידת הצורך, מגוון פעילויות לשעות הפנאי ופינוקים אחרים. 

את הבחירה מומלץ לבצע לאחר שבוחנים את המאפיינים של מוסדות הדיור המוגן הפוטנציאליים, תוך רצון ברור למצוא מוסד המתאים כמו כפפה ליד למאפיינים, לדרישות ולרצונות של האדם המבוגר. סלקציה כזו צפויה לצמצם את אפשרויות הבחירה, אבל לא לבטל אותן לחלוטין.

כאן כבר מומלץ להיכנס בעובי הקורה ולסקור בצורה ישירה כמה מוסדות לדיור מוגן בתל אביב שעשויים להתאים. ביקור של הקשיש ובני משפחתו במוסד, התרשמות מהתשתיות ושיחות עם הנפשות הפועלות בו עשויים לשפוך הרבה אור על המקום ולסייע בבחירה. 

שם הבית כתובת
משען נאות אביבים    ברודצקי 68, רמת אביב תל אביב יפו
בית בלב תל אביב    בית אל 34 תל אביב יפו
אחוזת צהלה    סשה ארגוב 18 תל אביב יפו
עד 120 תל אביב    ראול ולנברג 32, רמת החייל תל אביב יפו
משען אפקה    שלונסקי 6 תל אביב יפו
בית גיל הזהב    משה דיין 66 פינת לה גארדיה תל אביב יפו
ג'ני ברויאר    מרגולין 4 תל אביב יפו
משען פיכמן    רמת אביב, פיכמן 4 תל אביב יפו
בית שלום    שי"ר 2 תל אביב יפו
פאלאס תל אביב    וייצמן 18 תל אביב יפו

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715427

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר