Home » עידכונים » בית אבות בבני ברק

בית אבות בבני ברק

מיקום בית האבות הוא פרמטר מרכזי מאוד בבחירה שלו, כאשר עבור תושבי בני ברק אין למעשה אפשרות טובה יותר מאשר בית אבות הנמצא בסביבה שהם מכירים (ורצוי שבקרבת מקום לבני המשפחה שלהם). גם לאחר קבלת ההחלטה על מגורים בבית אבות בעיר, יש צורך בבחירה מבין האופציות הקיימות בה. כפי שתראו ברשימה המצורפת מטה, בבני ברק יש כמה וכמה בתי אבות הנבדלים ביניהם בפרמטרים שונים.

הבחירה של בית אבות בבני ברק, בית אבות רגיל או בית אבות סיעודי, נעשית כמו דברים רבים אחרים בחיים, הינה מורכבת וצריכה להתבצע לאחר שקלול פרמטרים שונים. רמת התפקוד של האדם המבוגר, כפי שמוגדרת על ידי הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי וחוות דעת של מומחים בתחום, תגדיר בוודאי מהם המקומות המתאימים לו יותר. 

בהתאם לכך, חשוב שתהיה הלימה מלאה מבחינת ההיצע של בית האבות: תנאי המגורים, השירותים המוצעים (במישור הרפואי והפרא רפואי, סוציאלי ועוד), צוות המקום, הפעילויות המוצעות בשעות הפנאי וכן הלאה. מחלק מהדברים ניתן להתרשם במהלך המחקר הראשוני, בעוד שפרמטרים אחרים יצריכו ביקור בבית האבות.

המלצה מועילה היא לצמצם את האפשרויות לכמה שנראות רלוונטיות במיוחד, על פי הפרמטרים שפורטו מעלה, ולבקר ישירות בבתי האבות האמורים. בדרך זו אפשר יהיה להתרשם מהם באופן בלתי מתווך, מה שמלמד לא פעם על הרמה ה"אמיתית" של בית האבות ומידת ההתאמה שלו לצרכים ולרצונות של האדם הספציפי ששוקל להתגורר בו.

בית אבות בבני ברק
שם הבית    כתובת
עטרת אבות    עזרא 11 בני ברק
בית הורים ביחד    ז'בוטינסקי 94 בני ברק
גני מרגוע    הרב קוק 31 בני ברק
בית שלום ויז'ניץ    דמשק אליעזר 12 בני ברק

 

בית אבות סיעודי בבני ברק
שם הבית כתובת
עטרת רימונים    אהרונוביץ' 10 בני ברק
עטרת אבות    עזרא 11 בני ברק
שלמה המלך    שלמה המלך 27 בני ברק
מרכז סיעודי וותיקים    רחוב עמרם גאון 2 בני ברק
בית שלום ויז'ניץ    דמשק אליעזר 12 בני ברק

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715427

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר