Home » עידכונים » בית אבות בפתח תקווה

בית אבות בפתח תקווה

פתח תקווה היא עיר גדולה, בה מגוון רחב של בתי עסק ונותני שירותים בכל תחום. לא מפתיע לכן שבמהלך הבחירה החשובה של בית אבות בפתח תקווה, אתם צפויים להיתקל בלא מעט אופציות. האתגר העיקרי הוא לבחור בית אבות שיהיה ברמה גבוהה מצד אחד, אך גם יתאים באופן מלא לצרכי ולדרישות האדם המבוגר מהצד האחר.

הקפדה על כמה דגשים, במעמד הבחירה, תגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם או של האדם הקרוב לכם. הסקירה צריכה להתחיל עם בחינת המצב הרפואי, הקוגניטיבי והנפשי של האדם המבוגר, הנעשית באמצעות חוות דעת רפואיות וכן ועדה ייעודית של המוסד לביטוח לאומי. בהתאם לכך מוגדרת רמת התפקוד העצמאי של האדם המבוגר, ממנה ניתן להסיק האם בית אבות או מחלקה מסוימת בו יכולים להתאים: חשבו למשל על בתי אבות סיעודיים אל מול בתי אבות לתשושי נפש או גוף.

חשוב לוודא כמובן שבית האבות מחזיק ברישיון ונמצא תחת פיקוח של משרד הבריאות. צעד מרכזי אחר הוא בחינת הפרופיל של בית האבות, בהתייחס לסוגיות דוגמת תנאי המחייה בו (חדרים, ארוחות וכן הלאה), השירותים המוצעים, הצוות המקצועי, הפעילויות לשעות הפנאי וכן הלאה. על סמך פרמטרים אלו ניתן לצמצם משמעותית את אופציות הבחירה, כאשר מומלץ בשלב הבא לבקר באופן ישיר בכמה בתי אבות פוטנציאליים ולהתרשם בכך מהאווירה בהם, מהתשתיות, מהיחס של הצוות המקצועי לדיירים הנוכחיים וכיוצא בזה.

שם הבית    כתובת
ארבל    אלחנן 4 פתח תקווה
בית הורים הדקל    נצח ישראל 15 פתח תקווה
גיל עוז    אמסטרדם 1 פתח תקווה
רום גני זהב    עין גדי 34 פתח תקווה
נאות גיל רם    פינסקר 68 פתח תקווה
נווה שלו    הרב אלקלעי 5 פתח תקווה
גבעת השלושה    ארלוזורוב 35 פתח תקווה
בית אבות ליאון רקנאטי    איינשטיין 23 פתח תקווה
נוף המושבה    פינסקר 6 פתח תקווה
נוה רעיה    כנסת ישראל 23 פתח תקווה

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715427

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר