Home » עידכונים » דיור מוגן בחיפה

דיור מוגן בחיפה

ההחלטה לעבור למוסד לדיור מוגן עשויה להשפיע בצורה עצומה על הקשיש ובני משפחתו, לכן היא חייבת להיעשות במלוא תשומת הלב ולאחר הכנסה של מגוון רחב של פרמטרים לתוך המשוואה. המיקום הגיאוגרפי הוא אחד החשובים שבהם, כאשר עבור בני גיל הזהב המתגוררים בחיפה וסביבתה ההמלצה הברורה והכמעט יחידה היא לבחור במוסד מגורים הממוקם בעיר הנמל הצפונית.

ניתן למצוא כמה מוסדות דיור מוגן בחיפה, המיועדים ברמה הכללית לבני גיל הזהב המחפשים סביבת מגורים איכותית ובטוחה בשלב זה של חייהם. מוסדות אלו פונים במידה רבה לקשישים אשר רמת התפקוד שלהם גבוהה. הם אינם זקוקים לטיפול סיעודי ולרוב גם לא להשגחה צמודה מדי של מטפל זר, אבל כן ישמחו למקום מגורים המציע איכות חיים גבוהה, רשימה ארוכה של שירותים במידת הצורך (רפואיים, פרא רפואיים, סוציאליים ועוד), תשתיות מפנקות ופעילויות שונות לשעות הפנאי.

הרשימה הבאה, של מוסדות הדיור המוגן הפועלים בחיפה, יכולה להיות נקודת ההתחלה שלכם בדרך לבחירה המושכלת של מוסד עבורכם או עבור יקירכם. מומלץ לשים לב לאוכלוסיית היעד הספציפי של המוסד לדיור המוגן, לשירותים המוצעים בו, ללוח הזמנים וכמובן שגם למחיר.

מוסדות דיור מוגן נחשבים ליקרים יותר בהשוואה לפתרונות אחרים לבני גיל הזהב, אבל יש דרכים שונות להקל על נטל התשלום: בחירת מסלול מימון המתאים באופן מלא לאדם המבוגר, שימוש בהון ובנכסים הקיימים לצורך המימון (משכנתא הפוכה) וכן הלאה.

לפניכם רשימה מעודכנת של שמות וכתובות מוסדות הדיור המוגן של חיפה:

שם הבית      כתובת
דור כרמל     גדליהו 1 א', נוה שאנן חיפה
משען חיפה     אידר 12 חיפה
אוונגרד רזידנס     היינה 23 חיפה
מגדלי אלישע     יאיר כץ 12 חיפה
בית הורים פסגת חן     בת-חן 40 חיפה
מעון רעות התשבי     התשבי 84 חיפה

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715427

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר